2016年10月13日 星期四

[ SPD4459 - Taste the SpicyFood] 食到標汗,辣到噴火! 真正川菜(川婆婆)


 食到標汗,辣到噴火! 真正川菜(川婆婆) - SPD4459

(網路照片OPENRICE)
SPD4459
SPD4459
SPD4459 小編見川婆婆由紅色色彩為主已經知道是食辣野喇。 最岩果D鍾意食辣既朋友前來挑戰!
事先聲名喔,辣死沒命賠,但保證食得爽。可以算小編食過都幾好既川菜之一。

SPD4459


睇一睇D餐牌先.種類真係睇到我花多眼亂呀! 仲有D餐牌都好CUTE CUTE。岩曬D鍾意仔樣既女朋友仔喇:)

好,講正題,話說我都簡左好多,最後簡左招牌水煮魚,口水雞。! 等 SPD4459 話你知

口水雞!睇到都想食。小認真讚哩個雞,,雞肉十分嫩滑。而已肉汁鮮美,味道比出面既口水雞不同。但好食度絕對比其他高! 這個雞絕對值回票價。

 
招牌水煮魚,小編睇到都覺得紅。一邊食一邊狂飲水。但真的超好食,辣得十分過癮。也是重點推介之一。大家真係要試下,辣完會上癮!呀我又忍唔住又想食嚕!!!!
辣汁放埋落飯到食你地又夠唔夠瞻? 絕對係一個挑戰!

2個人都係200蚊左右咋!

值得一試!SPD4459 極力推薦!


好味指數︰
CP值︰















港鐵尖沙咀站 P3 出口, 步行約3分鐘














營業時間
星期一至六: 11:30-02:00 星期日: 11:30-00:00

BY Rachel ip

 












沒有留言:

張貼留言