2016年10月31日 星期一

[ SPD4459 -Taste the Local Food] 【一休日本料理】繁華鬧市中的隱秘日式料理

正宗日本料理 - SPD4459


傳統油尖旺給人嘅印象應該就系繁華不息、車水馬龍。來到油尖旺區,你又是否想過在本區亦都可以尋找到一間世外桃源?在繁忙的鬧市中有這麼一間日式料理餐廳可以讓你忘記都市的喧囂,亦能一嘗味蕾的震撼。
SPD4459
這家店的裝修極具日式風格,餐廳并非面積好大,但巧妙的設計卻能令你感到寬敞、舒適。仿佛有一刻令你覺得身處日本的感覺。
SPD4459
當晚大約七點,客人並非太多,但多數來呢間餐廳嘅食客,多數都系熟客。相比店外的繁華,店內的寧靜讓人倍感舒適。

SPD4459
作者當晚與朋友兩人來到呢間日式料理,當晚本人點嘅系日式牛肉雜錦鍋。就咁睇落,此味菜已經十足惹味,令人產生食慾。值得一提,鍋中牛肉入口口感極佳(牛肉大約7分熟,仍可以見到小小紅)。配料有生蛋,豆腐,雜菜,粉絲。份量足。
SPD4459

同行朋友點嘅系牛肉石鍋飯,岩上菜時仲可以聽到熱辣辣嘅“滋滋”聲,令人食慾即起!飯內有煎蛋,足料秘製牛肉,雜菜等。牛肉流出嘅汁仲可以用來拌飯,真系令人食過翻尋味呀!!
另外呢間餐廳嘅壽司同埋刺身亦都系一流,今日礙於其他原因未能點食,識食嘅你下次來到一定唔好忘記試一試啦!!

SPD4459



好味指數︰
CP值︰


地址:
旺角通菜街17號地下及一樓
(港鐵旺角站E2出口 步行約4分鐘)

電話號碼:
31889410日本料理日本料理

沒有留言:

張貼留言