2016年10月21日 星期五

[ SPD4459 -Taste the Local Food] 廟街地道食物-- 煲仔飯!!! (打風日子,避風塘炒蟹就食唔到喇,食下煲仔飯喇!)

最正宗的煲仔飯 ----盡在廟街 -SPD4459



老廟街老滋味



SPD4459


講起食煲仔飯,唔知大家會食開邊間呢? 又知唔知煲仔飯係邊黎嫁?等小弟話俾你地知喇!
煲仔飯,又有砂鍋飯瓦鍋飯等名稱,日語稱為稱為釜飯假名かまめし)。是以砂鍋或金屬鍋盛載著飯和食材用炭火慢慢地燒熟的食品,過去通常在冬季食用,現在一年四季人們均可享用到。



好依家入主題! 今次筆者去左試一下廟街正宗煲仔飯。今次小弟去左一間做宏興美食館的食店。


一去到已經被周圍幾間不停拉住入去,看來生意競爭都頗為大。 SPD4459



(網絡圖片)


好! 小弟今次因為同朋友去食﹐都叫左頗為多野。事不而遲!!!!!!   請出圖!


(咸魚滑雞+排骨滑雞+臘味飯各加蛋) SPD4459

對不起,小編的朋友一來就佬埋曬所有野,唉,小編都未影相。係了,提大家一樣野,食煲仔飯係要佬埋d料再落豉油一齊食嫁!!!

不講賣相!講味道。用柴火燒的飯果真不一樣。一打開已陣陣雞味及飯香,令人唾言欲滴。
加上蛋及豉油的調味,實在令人欲罷不能!!!最後飯焦的香味口感更是家長飯不能媲美的。



再來小菜! 豉椒豆腐加咕嚕肉!  豆腐口感很好,外脆內香,但小弟自己卻嫌太干了。咕嚕肉反而不錯。肉質有口感而味道調合佳,值得一試。

SPD4459

好味指數︰
CP值︰








(港鐵油麻地站 C 出口, 步行約2分鐘)
電話號碼
53637377






營業時間
星期一至日: 16:30-03:00
其他資料
 深夜營業
by PATRICK LIAO

沒有留言:

張貼留言