2016年10月6日 星期四

[ SPD4459 -Taste the Local Food][稻香酒家】-真正的平、靚、正嘅清晨嘆茶好去處-Cantonese Resturant (Taste Food)

試食日期:6/10/2016 位於 香港九龍旺角彌敦道610號荷里活商業中心2樓A及B號鋪

稻香酒家

新增說明文字
SPD4459

SPD4459


稻香集團於2006年開設的酒家品牌稻香,雖然六年時間並非好長,但憑藉其親民的價錢、美味的菜餚、以及優質的服務,獲得了業界及食客的好評。雖然今日並非假期, 但當日早上時間9點幾已經有非常多的食客前來光顧,可見稻香人氣非同一般。

SPD4459

SPD4459

翻到重點,食! 
除了一般酒家的早茶點心,稻香亦有多達17款嘅特色點心供食客挑選。點心分為小、中、大、特點。價錢分別為港幣$11、$15、$18、$21,本人作為飲茶發燒友,真心覺得稻香價錢零捨親民!!

話不多說,先上圖兩張,我們一行5個人大概點了九款點心,其中稻香蝦餃皇與豉汁蒸鳳爪十分挑逗味覺。先講講蝦餃,每隻蝦餃中有足足兩隻蝦,夾起一個蝦餃點些豉油,一口落去,即能感受到蝦身的爽滑與鮮味,真系口感與味覺的雙重享受!至於豉汁蒸鳳爪,鳳爪經過點心師傅的醃製已經入味十足,鳳爪入口即脫骨,肉感滑嫩香口!

噴血推薦!

SPD4459


好味指數︰
CP值︰


沒有留言:

張貼留言