2016年10月13日 星期四

[ SPD4459 - Taste the Local Food]-【蒸品】道地港式點心鋪-dessert (Taste Food)



蒸品 - SPD4459
在油尖旺區,各式餐廳名瑯滿目,但堅持做本土港式點心的鋪頭系一年少過一年,無論系翻工嘅白領定周邊居民或學生,大多曾經系呢間點心鋪嘅客人。一年四季堅持每朝6點準時開鋪,晚上9點收鋪,可謂見證著香港日月星辰的更替,而不變嘅系蒸品始終守候著大家,為大家奉上最熱辣辣嘅點心,溫暖你的心。
- SPD4459

- SPD4459

鋪頭雖然唔大,凈系睇個價目表同埋個蒸爐就知道點心款式多樣,作者光顧時正值中午,故客人並非很多,但其實在朝早,該店人頭涌涌,排隊系常見嘅場景。

作者買左兩款包,一款系奶黃包而另一款系生煎椰菜豬肉包,包size大過掌心,而餡料亦都十足,但價錢卻非常便宜,好似奶黃包咁,只售$5! 而椰菜豬肉包亦都系5.5$,絕對親民。
齋食包覺得太dry? 此鋪另有各式飲品提供,價錢平過出邊嘅便利店。


人均:10-20$ 
營業時間:6:00-21:00
試食日期:12/10/2016 
位置:大角咀海庭道8號富榮花園地下3號舖
記得幫襯!!!
SPD4459


好味指數︰
CP值︰

沒有留言:

張貼留言