2016年10月27日 星期四

[ SPD4459 -Taste the Local Food] 意想不到的美食-八囍串




Taste-八囍串



位於旺角海泓道54號地舖既八囍串開左唔算太耐,不過一直經過既時候都見到有唔少人食。所以用SPD4459呢科做藉口叫埋D FD搵日去試食啦!!! 雖然八囍串個名有個串字,但係午市既時間唔係食串燒既,而係以飯食為主。

首先介紹下有咩好食先啦!!!午市既時間呢,就有下面呢幾種既飯食! 雖然選擇唔算好多,但每一個都好似好好食咁!!價錢方面由最平既$38去到$56,同其他既餐廳分別唔算太大。
SPD4459

SPD4459

今次我就揀左黑椒汁西冷牛扒飯,而同行朋友分別揀左燒汁豬頸肉飯同雞扒叻沙湯稻庭烏冬。 一見到碟飯就覺得賣相幾好,伴碟好過一般的茶餐廳嫁。而我揀既黑椒汁西冷牛扒飯,重點牛扒都唔會好韌,而黑椒汁唔算太辣,不過黑椒味都好夠味,牛扒連埋超淋既洋蔥同紅蘿蔔一齊真係超正啊!!!! 但呢間餐廳只會有包裝野飲同罐裝野飲!冇一般既凍檸茶同奶茶飲嫁!!

- SPD4459

黑椒汁西冷牛扒飯連罐裝汽水 $47


                                                燒汁豬頸肉飯連罐裝汽水  $43



                                                    雞扒叻沙湯稻庭烏冬連罐裝汽水 $50

最後俾個Tips大家,如果係附近番工番學既話,可以買外賣,因為外賣有紙包檸檬茶送嫁!!spd4459


有機會就去Taste下啦!!


好味指數︰
CP值︰

(Marcus)


2 則留言: