2016年10月31日 星期一

[ SPD4459 -Taste the Local Food] 老脾但超好食澳洲牛奶公司

港澳義順牛奶公司唔開心既時候千奇咪去食呀!會更火滾的haha 

- SPD4459


SPD4459

又係小編我SPD4459既Rachel為大家介紹下好野食。今次梗係要介紹馳名中外既美食比大家。我地SPD4459既每一位都不停為大家網羅油尖旺區美食。 講到熟油尖油區野食。我地SPD4459 六子咁話第一邊個咁話第二.!!!!!!

SPD4459

SPD4459

 睇一睇餐牌先,都餈多野食啵! 小編提多一點. 心情唔好真係唔好去.個到既服務員好老脾嫁.一黎就坐低,食乜,快講.拿拿林吹你.食完就叫你走.所以小心d ( SPD4459 溫馨提示)

SPD4459
 最後亂叫左哩個通粉,睇落去麻麻冇乜特別,但食落真係不得了.好食到不能形容!
佢地甘串真係抵佢地都仲有生意既.
SPD4459

食完就梗係整杯奶飲下喇.2個字.!香同滑呀

以上由SPD4459既Rachel ip 提供比大家


有機會就去Taste下啦!!


好味指數︰
CP值︰





港鐵油麻地站 B1 出口, 步行約2分鐘
所有分店 (3)
電話號碼
2332 2726




付款方式
現金




沒有留言:

張貼留言