2016年11月7日 星期一

[ SPD4459 -Taste the Local Food] 【万川】小店粉麵

小店粉麵 -【万川】

SPD4459 今次帶大家去一間睇落冇乜特別既小店,但其實入面D野食都好好食嫁!! 今次介紹既就係万川啦!!位於旺角西海庭道8號富榮花園8座號鋪既万川主要係食米線粉麵既! 大家快D跟住SPD4459 去睇下啦

SPD4459
除左粉麵呢,仲有超強款飯俾大家選擇嫁!

SPD4459
當然唔少得炒粉麵啦!

SPD4459
入到正題啦,呢到有超過30款餸俾大家選擇! 亦都有6種唔同既粉麵同4種唔同既湯底俾大家選擇嫁!
價錢方面,就要睇番食幾多款餸啦,由最平$28去到$36

SPD4459
呢個就係朋友叫既沙嗲湯底蝦餅米粉,個沙嗲湯底好濃味,而且好香嫁!!食唔到辣既朋友可以試下呢個湯底,一定唔會後悔!但如果你唔食呢個就會後悔啦,就係蝦餅啦,估唔到個蝦餅咁好食,個蝦餅唔係爽既,而係淋淋地,但佢吸曬沙嗲既湯,食落好重沙嗲味,但又有蝦餅既味道,真係好好好好好食啊!大家有機會記得去試下!! 

SPD4459
另外牆上仲有午餐同下午茶可以叫嫁!!都好抵食嫁,而SPD4459今次就選擇左午餐C既!


SPD4459
呢個就係午餐C- 上海粗炒幼麵,個麵呢份量好足嫁,呢個都係小店既一種好處! 個炒麵用左冬菇,肉絲同椰菜一齊炒,而且味道岩岩好,唔會過淡或者太咸!加上只係$35蚊咋,都好抵食嫁!!

有機會就去Taste下啦!!



好味指數︰
CP值︰

(Marcus)



沒有留言:

張貼留言